Sabtu, 30 Agustus 2014

μεγαλύτερο

Δεδομένου ότι το πρόγραμμα πρόεδρος του μου ΣΚΟΡ * κεφάλαιο είμαι πάντα ψάχνει για νέα παρουσιαστές να αντιμετωπίσει την ομάδα. Ζητώ συχνά τους συναδέλφους συμβούλους επιχείρησή μου για να μου δώσει κάποιες ιδέες για θέματα που τους ενδιαφέρουν.

Τον Αύγουστο ένα μέλος με πλησίασε με μια ιδέα. Πρότεινε καλώντας μερικά από τους πελάτες ότι οι σύμβουλοι είχαν εργαστεί με αυτό το χρόνο σε μία από τις συναντήσεις μας για να μας δώσει κάποιες πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές συμβουλευτική μας -τόσο τα υψηλά και τα χαμηλά.

Πέντε πελάτες κλήθηκαν σε συνάντηση μας και τους ζητήθηκε τις πρώτες 5 ερωτήσεις του Top Ten λίστα. Έχουμε μάθει πολλά από τις απαντήσεις που πήραμε.

Καθώς το 2005 φτάνει στο τέλος του και αρχίζουμε 2006 ίσως σας ενδιαφέρει να βρουν τρόπους για να πάρει τους πελάτες να σας δώσει ανατροφοδότηση σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Εδώ είναι μια λίστα από 10 ερωτήσεις που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε. Επιλέξτε μερικά που εξυπηρετούν την κατάστασή σας. Το κλειδί είναι να θέσουμε το ερώτημα και, στη συνέχεια, επιτρέπουν στον πελάτη συνεχή χρόνο για να απαντήσει. Η δουλειά σας είναι να ακούτε μόνο!

1 <b> Ποιο ήταν το μεγαλύτερο όφελος που προέρχεται από την υπηρεσία μου **; </ b> Αυτή η ερώτηση σας βοηθά να καταλάβετε τι λειτουργεί. Μερικές φορές θα εκπλαγείτε από την απάντηση. Κεφάλαιο ΣΚΟΡ μας έχει ένα όριο του 3 σύμβουλοι σε μία θέση να συμβουλεύσουν έναν πελάτη. Panelists πελάτης μας είπε ότι οι περισσότερες σύμβουλοι τόσο το καλύτερο! Έχουμε εξαλειφθεί πλέον ο περιορισμός σχετικά με τον αριθμό των συμβούλων.

2 <b> Τι θα θέλατε να δείτε περισσότερο όταν εργάζεστε μαζί μου; </ b> Για την συνεδρία μας, οι ομιλητές μας είπαν κάποιοι σύμβουλοι συστήθηκαν με την αφήγηση για την επιχείρησή τους υπόβαθρο κατά τη διάρκεια των συνόδων, ενώ άλλοι δεν το έκαναν. Οι πελάτες είπαν ότι ήθελαν να ακούσουν τα προσόντα των συμβούλων οι οποίοι εργάζονται μαζί τους. Μήπως ξέχασες να είναι συνεπής κατά την παράδοση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας προς τους πελάτες σας; Ήμασταν!


3 <β> Πώς μπορώ να βελτιώσει την υπηρεσία μου; </ b> Πελάτες έχουν συχνά ιδέες που είναι εύκολο να εφαρμοστούν, αλλά με κάποιο τρόπο δεν έχετε σκεφτεί. ΣΚΟΡ κάνει και τα δύο e-mail και πρόσωπο με πρόσωπο προπόνηση. Αυτά ήταν πρόσωπο με πρόσωπο τους πελάτες οι οποίοι αναρωτήθηκαν αν θα μπορούσε να πάρει την υποστήριξη μεταξύ των συνεδριών μέσω email. Εύκολα γίνεται τώρα που ξέρουμε ότι μπορεί να είναι χρ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar