Sabtu, 30 Agustus 2014

τι το δεύτερο άτο

Έχουμε όλοι δει. Julia Roberts είναι ψώνια στο Rodeo Drive. Είναι ντυμένος με "επαγγελματικό" εργαλείο της και παίρνει αυτό το περίφημο στάση από τις πωλήτριες. Και φυσικά, είμαστε όλοι πανηγυρίζουν όταν σταματά πίσω από το κατάστημα σε πρόσφατα αγόρασε ραπτική της, τα χέρια φορτωμένα με τσάντες για τα ψώνια και παραδίδει το αγαπημένο μου γραμμή όλων των εποχών. "Θα εργαστούμε για το δικαίωμα προμήθειας; Μεγάλο λάθος, τεράστιο! "

Όλοι αγαπούν να παρακολουθήσουν αυτή τη σκηνή και να αισθάνονται σαν να προσδιορίσει με την Τζούλια. Ωστόσο, εγώ είμαι πρόκειται να παραδεχτώ κάτι εδώ. Πιστεύω ότι, αν είμαστε πρόθυμοι να το παραδεχτούμε είτε όχι, όλοι μας σε πωλήσεις έχουν διαπράξει αυτό το έγκλημα. Ξέρω ότι αυτό είναι εξαιρετικά πολιτικά ορθό, αλλά έλα τώρα. Η στιγμή που συναντάμε έναν πελάτη, που αποτελούν κάποιο είδος διάσπαση δεύτερη απόφαση για το τι είδος του πελάτη είναι.

Το πρόβλημα δεν έγκειται σε εκείνη την αρχική απόφαση (ακόμα κι αν είναι πιο πιθανό εντελώς λάθος!). Το πρόβλημα που γεννιέται την στιγμή που επιτρέπουμε στον εαυτό μας να ενεργούν με βάση αυτή την αρχική γνωμοδότηση.

Το πιο ισχυρό εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ που έχουμε είναι από στόμα σε στόμα από το παρελθόν και τις τρέχουσες πελάτες. Με την ίδια λογική, ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσει τις επιχειρήσεις είναι για ένα άτομο να έχει μια αρνητική εμπειρία με οποιονδήποτε σχετίζεται με την παρέα σας. Αν συμβεί αυτό, θα έχετε όχι μόνο έχασαν τις επιχειρήσεις του εν λόγω προσώπου, αλλά το πιο πιθανό κάποιος που τυχαίνει να μιλήσω ενώ είναι ακόμα αναστατωμένος, και δι 'αντιπροσώπου, ο καθένας ότι το δεύτερο άτομο  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah μιλάει για, και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.

Έτσι τι μάθημα μπορούμε να μάθουμε από το αγαπημένο όλων εργασιακή εμπειρία shopping κοριτσιού; Ξέρω ότι έχετε ακούσει ξανά και ξανά, αλλά βλέποντας αυτό συμβαίνει ξανά και ξανά στα καταστήματα σε όλη τη χώρα, νομίζω ότι σίγουρα το επαναλάβουμε. Πάντα πρόσωπο που έρχονται σε επαφή με είναι μια πιθανή πώληση. Κάθε πιθανή πώληση είναι μια πιθανή προμήθεια για σας και μια πιθανή αύξηση των κερδών της επιχείρησής σας.

Είναι πραγματικά τόσο απλό, αλλά και από την προσωπική μου εμπειρία ως πελάτης, οι περισσότεροι πωλητές δεν φαίνεται να το πάρει! Όλοι οι πελάτες θέλουν είναι να αισθάνονται ότι θα εκτιμήσετε το γεγονός ότι ξοδεύουν χρήματα για το προϊόν σας. Δεν θέλουν να αισθάνονται σαν να είστε κοιτάζοντας προς τα κάτω σε αυτά, και σίγουρα δεν θέλουν να αισθάνονται σαν να είστε διακόπτοντας την ημέρα σας από κλίνει ενάντια στον τοίχο ψάχνει βαρεθεί.

Αν με ρωτάτε, προβάλλοντας έναν αέρα της αυτο-σημασία είναι το ενιαίο ευκολότερος τρόπος για να αποτύχει σε επίπεδο λιανικής ή οποιοδήποτε άλλο είδος των πωλήσεων. Έτσι, την επόμενη φορά που θα συναντήσετε ένα δυνητικό πελάτη να προσπαθήσει να θυμηθεί εκείνη τη στιγμή ασημένια οθόνη της Julia και προσπαθήστε να αποφασίσετε αν θέλετε να είναι οι γυναίκες που όλοι στο θέατρο αποδοκιμασίες ή οι υπέροχοι άνθρωποι που την κάνει να αισθάνεται σαν πριγκίπισσα!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar