Sabtu, 30 Agustus 2014

αι εκφρασ

Εργαλεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αφθονούν, αλλά ας το ακούσουμε για την παλιά τεχνολογία. Η φωνή σας είναι το πιο πολύπλευρο εργαλείο για την εξυπηρέτηση των πελατών στην εργαλειοθήκη σας. Η φωνή σας μπορεί να μεταφέρει την ανησυχία, τη φροντίδα και τη συμπόνια. Μπορεί να μεταφέρει εναλλάξ πλήξη, αμέλεια ή περιφρόνηση. Η πρόκλησή σας: να ασφαλίσει τη φωνή σας ενισχύει την υπηρεσία θα προσπαθήσει να παραδώσει μέσα από πραγματικές λέξεις και τη δράση σας.

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι κάτι περισσότερο από ό, τι βάζει στο στόμα τους λόγια οι πελάτες θέλουν να ακούσουν. Θα πρέπει να ακούγεται πιστευτός. Πώς σας ακούγεται; Δοκιμάστε αυτό το πείραμα. Πρόσκληση δική τηλεφωνητή σας και αφήστε τον εαυτό σας ένα μήνυμα που κανονικά προορίζονται για τους πελάτες σας. Τώρα το replay. Είστε πειστική; Μήπως δαχτυλίδι ειλικρίνεια από τη φωνή σας ή απλά μάσημα κλισέ σε μια ανιδιοτελή τρόπο;

Ανάλογα με τον τόνο της φωνής σας μπορείτε εναλλακτικά μπορεί να ακούγεται:
Παρηγορητική ή συγκαταβατική
Σίγουρος ή Ανασφαλής
Καλά ή Άγνοια
Προσεγμένα ή ενδιαφέρομαι
Εστιασμένη ή Διάσπαρτα
Ζωντανός ή κωματώδη κατάσταση


Διαλέξτε μία από τις παρακάτω φράσεις:

"Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση. Είμαστε ενθουσιασμένοι για να σας εξυπηρετήσει. "

"Καλώς ήρθατε και πάλι. Είναι τόσο ωραίο να σας δούμε και πάλι. "

«Έχουμε έλειψες. Σας ευχαριστώ που ήρθατε και πάλι. "


Στόμα είναι μερικές φορές σε έναν συνάδελφο δίπλα σας ή πάνω από το τηλέφωνο σε έναν φίλο.


- Τώρα ρωτήστε ακροατή σας: «Πώς μπορώ να ακούγονται;"

- Όταν είστε monotonal σας μπορεί να ακούγεται επίπεδη και άψυχο.

- Πώς αυτό τον ήχο όταν είστε κουρασμένοι; Έμπνευση;

- Πώς αυτό τον ήχο όταν είσαι εκφραστική; Έχετε δημιουργήσει καλή θέληση και ενέργεια;

- Πώς αυτό τον ήχο όταν είσαι ειλικρινής; Είναι μια πραγματική ποιότητα στη φωνή σας εκεί;

- Πώς αυτό τον ήχο όταν είσαι φιλικό; Μήπως ζεστασιά προέρχεται από τη συνομιλία σας;

- Πώς αυτό τον ήχο όταν χαμογελάτε; Μήπως καλό χιούμορ σας έρχονται μεταφράσει;

<β> Mirror Mirror στο γραφείο </ b>
Υπάρχει ένας λόγος που πολλοί τηλεπωλήσεις και οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών έχουν καθρέφτες στο γραφείο τους. Δεν είναι για να θαυμάσετε την ομορφιά τους ή να ασφαλίσουν το παροιμιώδες σπανάκι δεν έχει κολλήσει στα δόντια τους. Στην περίπτωση αυτή, ο καθρέφτης έχει δύο σκοπούς. Πρώτον, ως μια υπενθύμιση για υφάσματα με χαμόγελο, ενώ στο τηλέφωνο. Ακόμα κι αν το χαμόγελό τους δεν θεωρείται από τους ακροατές, είναι αισθητή. Όταν χαμόγελο χαλαρώνει επάνω σαγόνια μας και μας χαλαρώνει. Αυτό στη συνέχεια μεταφέρεται μέσω της φωνής μας. Σας ακούγεται πιο χαλαρή, φιλική και ανοιχτή, διότι είμαστε. Η πράξη του χαμόγελου ενεργοποιεί ορισμένα μύες στο πρόσωπο και το λαιμό μας και αλλάζει πραγματικά τη διάθεση μας προς το καλύτερο

Tidak ada komentar:

Posting Komentar